Gizemkly pheobebuffay hem polis hem gebe heö bı platform galiba biraz Zor bir soru sormussunuz kafanıza takılan bişey zorunlu değilse yapmayın bence
Gamzesnn pheobebuffay hayır ben gitmedim hatta müdür gelsen de götürmezdim bebek korkmasın dedi. Atış listesinde mazeretli olarak gösterildi bence siz de gitmeyin kaç hafta olursa olsun yazık bebişe duyuyo herşeyi o
pheobebuffay Gizemkly eğer benimle aynı durumda olan varsa belki bir fikir vere dedim biraz zor evet 😊
Bebilito Hamile olduğunuza dair rapor sunduysanız o rapor sizin mazeretiniz oluyor ve atışa gitmiyorsunuz ve size görev yazmıyorlar. Tek kötü şey operasyon parası yatmıyor
pheobebuffay Hicran-01 sordum ben de gitmeyeceğim yıl sonunda mazeretli yazarlarmış iyi oldu sağ olun😊