Prensesaysima Annemveben2 3 gün kaldı pazartesi suni ile doğum baslatilcak. 40 olduk kendi sancimin gelcegi yok sürekli adet sancısı gbi agri çekiyorum tek belirtim o
gamzelim1 Annemveben2 ben dogurdum 3 ay oldu ama burda ki annelerin heyecanı çok seviyorum. Çünkü hepsi başımdan geçti 😄
Annemveben2 Annemveben2 gamzelim1 Allah nazarlardan saklasın. 2 ci diye bekliyorum sancıların olmasl gerek. Adeta ilk gebelikte sancı olmuyo bende olmamışti
Fnd92 19günümüz kaldı oğlumla korku endişe heyecan uykusuzluk ne ararsanız var 😅 sağlıkla gelsinler hepsi 🤲🏻🥰
Prensesaysima Colahusu vala bu gidisle suniyle olcak anca herseyi denedim gelsin kendi sancim diye ama yok olmuyor sadece adet ağrısı başka bisey yok