Birumuttur son adet tarihim 24 Şubat hesaplamalara göre 30 kasım 1 Aralık doğum tarihi gözüküyor . İlk gebeliğim . bugün 32+1 doktor aralıgın 8 inden önce doğmaz diyor . Sezeryan olmak istiyorum doktora söylemeli miyim
Annesininportakali53 Birumuttur doktoruna söyle canım da doktorlara bu konuda güvenmiyorum 8 ine kadar doğmaz diyormuş ya bebek ne zaman isterse o zaman geliyor benim arkadaşımda 10 gün gelmez dedi aynı gün muayeneden sonra doğurdu 🤣
1prensannesi__ Birumuttur Bizimde 14 kasım gözüküyor 34+3 haftalık olduk bakalım tam evlilik yıldönümümüze geliyor sağlıkla kavuşalım bebişlerimize inşallah 💙
Prensesannesimom Bizimde kasımın 10′u görünüyor 35 haftalık olduk bugün bakalım hayırlısı olsun hepimiz için sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻