Kızlar merhaba. 14 haftalık gebeyim. Doktorum bebeğin mesanesi büyük diyip başka bir doktora yönlendirdi. Yönlendirdiği doktor her şeyin normal olduğunu söyledi ama 17. Haftada gel test yapalım dedi. Aklıma takıldı dünden beri.
Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Nedir sonuç ne oluyor açıklar mısınız