Kayraaa22 Son 7 ye girdik hamişler ama bizimki hala gelmiyor öneriniz var mı ? Sizin kaç gün kaldı 🥹🥹
dilara1908 Kayraaa22 Benim de son 6 sancı var açılma yok doktor 41e kadar bekliyoruz dedi ama ben çok yoruldum artık 🥴🥴🥴
Hayal-kayra Kayraaa22 son 4gun gidip gidip geliyorum hastaneye halen bir şey yok çok hafif sancı çıktı dün yarın yine gidecem 2 cm açılma var .bol sıcak suyla yikan dedi ebe
Meyvem Kayraaa22 bizim de son 3 gün ne gelen var ne giden yürüyüş korunmasız ilişki hurma sıcak suya oturma hepsini yapıyorum üçüncü bebişim olacak en azından bu 38 39 da gelir diyordum ama bu da geç gelmeye niyetli
Merveozr Uygulamada benimde son 6 gözüküyor ama gelmiyor :( sancım çıkıyor ama kanala inmemiş ve açılmam yok tu pazartesi kontrol de en son öyleydi . Çok yürüdüm hurma yedim çökmek kalk yaptım ama henüz birşey yok
Kayraaa22 Merveozr al benden de o kadar geçen cuma doktorum önümüzdeki afta sancın olur demişti 0 sancı 😂😂
Kayraaa22 dilara1908 ya dimi insan artık doğurmak istiyor 🥺 ama yeni doğuran arkadaşlarım hep geç gelsin takma özliyceksin diyorlar ama bir yandan sıkılmıslık bir yandan heyecan hemen olsa diye de 🙈 karmakarışık hisler ya
Merveozr dilara1908 41.hafta ya kadar bekletiliyor mu oy oy inşallah gelirler artık çok zor oluyor :( sezeryan fikri girmeye başladı aklıma
dilara1908 Kayraaa22 Ya ben hem çok merak ediyorum hem de yoruldum artık 😄 Herkes diyor hayırlı zamanda gelsin ben de tabiki öyle istiyorum ama kendime engel de olamıyorum doğsun istiyorum artık 😄 Nasıl bir his çok merak ediyorum 🥹🥹
Kayraaa22 Meyvem ya iki ablamda çok erken doğurdu genetik bende dogrurum umudu vardı 🥺ama geleceği zamanı işte onlar belirliyor demek ki. Bizde korunmasız ilişkiyi de deniyoruz hurma sıcak su falan arada pilates topu 😂😂
Yigitinannesiiii Kayraaa22 bende de uygulama ya göre 7 gün kaldı ama hiç bir belirtim yok sadece çatı kemiğim ağrıyor ve halsizlik var çok hiç kalkasim yok
dilara1908 Merveozr Devlete gidiyorum öyle söyledi doktor üzüldüm biraz 😄😕😕 Sezaryen beni korkutmasa bir ara özele gidiyordum 2-3 ekime randevu vermişti şimdi birkaç gündür kucağımdaydı
Merveozr dilara1908 insan sabırsızlanıyor ya aklıma girdi benimde ama bekliyim bakalım benim doktorum da normal doğum yaptırmayı seven birisi hiç sezeryan lafı geçirmedi son dakikaya kadar bekletir gibime geliyor 🫠