Kubrak2016 Ys35 benimde karnımın sağ taragında kasığıma doğru arada böyle bıçak saplanıyor gibi oluyor 🤷🏼♀️
Leyyacvkk Benimde öyle bide bel ağrım var geceleri yatmakta zorlanıyorum benimde 23+4 daha şimdiden böyle oluyorum ileriyi dusunemiyorum
Bebekdelisi Ys35 ben saglık ocağından gavıskon yazdırdım cnm baya baya yasadım yedıgım hersey yaptı cnm durmazsan yazdır zararı yok
mekselina46 Büyüdüklerinde için mideye baskı yapıyor yediklerine dikkat et asitli ve acı şeyler yeme birde yemekten sonra yatma sınırsız öyle uzan