ErhanKubra Bugün hormon testi yaptım FSH 36 Prolaktin 28 çıktı Değerler çok yüksek bu yüzden çocuk sahibi olamıyorum benim gibi olup düşüren var mı değerlerinizi nasıl düşürdünüz yardımcı olur musunuz
Rmysbyzt ErhanKubra canım benim prolaktin 31 çıkmıştı doktorum tedavi gerektiricek bişey değil dedi. Hamileyim şuan
Busegul01 ErhanKubra Fsh yaşına göre yüksek evet ama her ay değişebiliyor o değer . Ben erken menopoz yaşadığım için benimde fsh hep yüksek çıkıyor o yüzden tüp bebek tedavisi görüyoruz . Senin yaşın daha genç doktorun ne dedi bilmiyorum ama erken menopoza benziyor . Amh baktırın birde eğer oda düşük çıkarsa tüp bebeğe vakit geçirmeden başlayın derim 🌸🌸
mrvsrcn ErhanKubra kuzum benim prolaktinim 45 ti ilaç vermişti düştü ama baya yüksekti benimki, incir dereotu maden suyu tüketme seninki tam sınır ilaçsız düşebilir belki
ErhanKubra Busegul01 bakmadı ona. ilaç verdi 3 günde bir kullanmam için haftaya cuma günü tekrar gel yumurta takibi yapıcam, bi dahaki reglinde tekrar bakacam hormonlarına dedi Ama düzenli adet görüyorum neden böyle oldu anlamadım
Busegul01 ErhanKubra inan bende oluyordum düzenli ben 38 yaşımda evlendim ve ilk testimde 30 larda çıkmıştı fsh bana erken menapoz dediler . Ve gün geçtikce yükseldi şuan 90 larda çıkıyor bayaa menopoz yaşıyorum . O yüzden dedim eğer öyleyse vakit kaybetme . Doktor doğru söylüyor yumurta takibini yapacak ve bir sonraki adette tekrar fsh baktır aynen en doğru yol ama stres çok daha fazla artırıyor unutma sakin olmaya çalış 🌸
ErhanKubra Busegul01 bilmiyorum herşey karıştı eşim ameliyat oldu benim sonuçlarım kötü morelim çok bozuk Sizin yumurtalarınıza bakıldı mı ultrasonla ne dediler
2022bebeki ErhanKubra Fsh tek başına yeterli degildir amh iniza yani yumurta rezervinize bakılması gerek. Erken menepoz olup olmaması teşhisi adına. Prolaktin de bir ilaçla cok rahat bir iki ayda düşer. Süt yapacak ürünleri yerken kısıtlamalisiniz. İncir,dereotu, bulgur gibi
Dilaulgen Kızlar bana da yardımcı olun içim rahatlasın fsh değeri tam sınırda çıkmış dedi 9,94 geçer mi nasıl olur hiç bilmiyorum iki kez düşük yaşadım amh testi verdim bugün Allah’ım bir daha yaşatmasın isteyen herkese nasip etsin inşallah
Busegul01 Dilaulgen değerin öyle yüksek değil stres yapma benimki 60 lar 90 lar çıkıyor ben 20 yi görsem bayram ederim . Amh önemli fsh her ay değişebiliyor diğer ay tekrar baktırın . Amh rezervi belli eder İnşAllah güzel çıkar 🤲🌸 Ama sakın strese girme dahada yükseliyor stresle fsh
Busegul01 ErhanKubra canım bozma moralini bak daha kötü durumda olanlar var senin değerlerin elime geçse benim her ay toplatırım yumurta . Benim rezervim düşük kaliteli yumurta yakalayamıyoruz ve az kalmış artık ayda bir iki tane falan oluyo 😔 Ama Allah büyük hiç pes etmedik biz her ay kontroldeyim tedavimiz devam ediyor ve benim doktorum bu seviyelerde bile bana stres yapma diyor 🌸
Dilaulgen Busegul01 canım gerçekten çok doğru diyorsun ben bu ay çok stres yaptım ondan böyle elimizden geldiğince yapmamamız gerekiyor