Benimde 5.5 yasinda bir oğlum var. Bana da benzer tepkiler verilmişti hamileyken ay erkek mi olsun. Hatta cok yakından tanıdığım biri kız evlatlar daha hayırlı oluyor kız olsun çamurdan olsun demişti. Bende kusura bakmayın bir insanın hayırlı olup olmadığı cinsiyetine değil karakterine bağlıdır, kızı da erkegi de veren Allah hayırlısını versin demiştim susmustu. Cinsiyet ayıranlari anlamıyorum. Onlara Allah akıl fikir versin diyorum sadece.