Cnnttt bende 21.haftada acil serklaj oldum,bir gece hastanede kalıp taburcu oldum,2-3 gün kadar hafif lekelenme oldu, sonra geçti,2 hafta iyici dinlendim sonra yavas yavas rutin duzenime döndüm,biraz yürüyüş,ve ev işlerini yaptım ama doktor merdiven inip çıkmayı yasakladı, hamdolsun simdi 35+1 olduk☺️buraya kadar gelmek benim icin mucize,yani 28 haftayi gorsem tamam diyordum,artik 35li haftalardayiz,ve bebisimizi bekliyoruz☺️