Kızlar 15 . Haftada özel de ki doktor kız dedi
17 de devletteki erkek gibi dedi
Dün de tekrar kontrolüm vardı doktor bı kız bı erkek dedi tutarsızdi hareketleri devlet hastanesi bilerek mi söylemiyo bende az çok hazırlık yapicam nasıl olcak bilmiyorum 🙄🙄