Cicilibicili zty0206 pişik geçene kadar ama bol bol havalandırın ıslak kalmasın bi de. Ben özellikle pişik olunca sadece pamuğu ıslatıp temizliyorum
zty0206 Cicilibicili ya günlük 1 saat açıyorum ama geçen sağlık ocağına geçtim bu kadar şey yapıp da geçmiyorsa beze alerjisi vardır dedi
zty0206 Cicilibicili bimin bezini kullandım soykanda 2 tane bez vardı ondan kullandım prima kullandım Şimdide molfix kullanıyorum
1prenses2prensanne zty0206 Baby turco kullanıyordum oğluma şu an iki yaşında hiç pişik yapmadı ıslak havlu olduğu için sulu sulu değil gayet güzel
Cicilibicili zty0206 evet çok sık da oluyorsa bezden dolayı da oluyor olabilir. Her bez her bebeğe iyi gelmiyor. Bir de uzun süre altı pis falan da kalmasın. Temizleme işlemi e daha dikkat edin. Gerçekten pişik ilerleyince de çok kötü oluyor çünkü
zty0206 Cicilibicili çok sık alırım atlını da hiç öyle pis de bırakmam ama nedense geçmedi hakiki zeytin yağı kullandım oda fayda etmedi birde baby turco bez ve ıslak mendili deneyim
Demirssmomm zty0206 Allah allah 😦 bizde de hiç olmadı çok şükür. Bez sleppy natural kullanıyoruz. Pişik için sudocrem veya mustela 1-2-3 bariyer kullanıyorum o an elime ne gelirse
zty0206 Demirssmomm ay yok kuzum bize hiç iyi gelen bişi olmadı bide baby turco bez ve ıslak mendili deneyim inşallah iyi gelir
Demirssmomm zty0206 Biminkini dene istersen bi arkadaşım her markayı denemişti bimin bezinde çocuğa bişey olmadı 😂