Kızlar bu gün 11+4 olduk . Sabah iki defa oldu az öncede iki defa oldu, tahminim tam bebişin olduğu yerde sanki telefon titremesi gibi, bir oldu durdu tekrar oldu durdu. Sanki telefonu orada bırakmışım iki defa çalıp durmuş gibi 🤷🏻♀️Baya kuvvetli bir titremeydi. İkinci gebeliğim , bebek hareketi böyle olmaz en fazla seğirme gibi olur , bu ne peki ? Hiç yaşayan oldu mu çok ilginç geldi bana