Niss1 Kızlar 29. Haftaya giriş yaptık karnımda ara ara bir sertleşme ve bebek tek tarafta toplanıyor gibi oluyor bunu yaşayan var mı normal mi
birpatiningolgesinde Niss1 çok normal 😂 ben kafasınıfı sevdiğimi hiissediyorum bazenn solumda toplanıyo hep sıpaaa 30. Haftadayız bizde
Niss1 birpatiningolgesinde Bende öyle düşünüyorum kafası diye bazı konular açılmış bu şekilde olup erken doğum yapan korktum okuyunca
birpatiningolgesinde Niss1 bende öyle her seyi açıp okuyodum sonra korkudan solugu doktorumda alıyodum bi ara. Açıp bakmayın sakin kalın stres insanı ciddi anlamda etkiliyor allahın dediği olurr vaktinde gelsinler sağlıcakla kavusalım insallahhh