bilghrz Boss01 adetim gecmeden bu testen yaptım pozitifti içime sinmedi reglime 2 gün var normal test aldım bugun o da pozitif cıktı olmadı sizde regli tarihiniz yaklastıgo zaman test alıp yeniden yapın
Boss01 bilghrz hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim durum biraz farklı yerleşme kanaması gibi kanama gördüm şüphelendim gecikmemin 6. Günü yaptım böyle çıktı
Boss01 Aysel_krdg şaka gibi cidden test yaptım bugün çizgi çıkmadı yani aşırı az bir gölgelenme var artık inancımı kaybettim bu testlere de
Aysel_krdg Boss01 bende test yaptım regli me 2 gün var maalesef negatif yine Allah inşallah bizede nasip eder çok istiyorum
Boss01 Aysel_krdg yarın son defa yapacağım bende koyulaşma yoksa yoktur Allah en kısa zamanda nasip etsin isteyen herkese bize de amin
Boss01 Seherselim adet günümde lekelenme yaşadım kan verdim negatif çıktı geç döllenme olabilir diye bekledim dün bu testi yaptığımda adet gecikmesinin 11. Günü olmuş oluyordu
Seherselim Boss01 ben de aynı testi yaptım adetim 1 gün geçmişti yaptığımda kıpkırmızı olmuştu iki çizgi de. Erken gebelik testi olduğu için bu test bi g ü n geçse bile kıpkırmızı oluyor diye biliyorum ama hayırlısı olsun inşallah hakkınızda