38+0 olduk iki gündür bebeğimin hareketleri azaldı normalde çok hareketliydi. Şu an hafiften karnım belim ağrıyor 10 ekimde sezeryan ama korkuyorum doğum belirtisi falan mı bunlar🤷🏻♀️ dinlenmeye aldım kendimi ayrıca daha genital temizliğimi falanda yapmadım neye güveniyorsam🙈