Htc3866 eve gelip yemek yapmak nerede valla. Gün bitsin de eve gideyim uzanayım modundayım hep.
Çok yorulduğumda ayakta durduğumda ayaklarım şişiyor. Şu an böyle isem diyorum 7-8 de ne yapacağım
Allah hayırlısıyla şu süreci güzel sağlıkla bir şekilde atlatmayı nasip etsin hepimize inşallah