Melisaekr Evvet kış Anneleri hamileliğiniz nasıl geçiyor, kac haftalıksınız, hastane çantanıza neler koyacaksınız herkese fikir olsun🤗🦋
Annesininportakali53 Melisaekr Kasım sonu Aralık başı görünüyor (5 aralik) doğum şuan 31+4 üz daha kiyafetleri yıkayıp utulemedim bile haftaya yavaştan başlarım Hastane çantasına abartı şeyler koymayı düşünmüyorum. Bebek için; 2 tane 5 li hastane çıkışı 1 tulum 4 tane ağız mendili 1 muslin ortu 1 penye battaniye 1 nohut kalın battaniye Hastaneden çıkarken üstüne giydirmek için fermuarli kışlık tulum üşümez hem giy çık Biberon ve emzik koyacam ikisini de vermiycem ama ne olur ne olmaz diye. 3 tane zibin koyarım 10 tane bebek bezi 1 paket ıslak mendil Puset Kendim icin; Depend ve hasta bezi 2 adet pijama takımı Zemzem suyu ve hurma Bir tane havlu Hırka veya yelek bide çorap Yedek Atlet Terlik Göğüs ucu kremi ve gümüş kapak
1S3MANNE Melisaekr tarih aralık 7 görünüyor hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsn Rabbim 🤲 hamilelik çok şükür güzel geçiyor 🥰henüz tek hazırlık yapmadm beşik aldm o bile kurulmadı tam olarak…tek kıyafet almadm henüz Allah sonumuzu hayır etsn 🫣
Kaahvelii Melisaekr Kasım Annesiyim yarın 34 haftalık oluyorum bugün yıkadım yarın utuleyip duzenlicem eşyalarını ve çantasını hazırlicam iş çok 😍💙💙
zamaneannesi80 Melisaekr 33+3 olduk daha kıyafetleri yıkıyorum 😂 hastane çantasına da bakıcam daha şuanlık fikrim yok
MSultann Annesininportakali53 Aaay aynıııı canım haftamız günümüz. Bende birsey hazırlamadım daha.. Bebiş kilosunu biliyor musun bu haftada sen?
HurremSultan Annesininportakali53 evin yakın değilse bebeğe 2 takım daha ekle derim bizim kiz kirletmisti kıyafetini.
Annesininportakali53 Melisaekr yaa🤭 sağlıkla gelsinler inşallah güzel doğum hikayelerimizi yazmak nasip olur🧡
Hallegalley 1S3MANNE 8 aralık görünüyor bizimde durumumuz aynı 😅 beşiği aldık yeni bir sürü eksik var daha 🫠
Son-ali295 Benim kasım 18 olucak sezeryan demişti doktorum kıyafetlerin yarısı yıkandı daha bir sürü yıkanıp ütülenecek çanta kesinlikle hazır değil ve daha eksiklerim neler koyucam tam bilmiyorum da açıkçası evimde değilim gidince halledilicek o kadar çok şey var ki temizlik alışveriş bir sürü iş başkasınin yaptığını da begenmiyorum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Melisaekr Son-ali295 bende henüz hiçbirşey yapmadım yikanacak bir suru esya var hastane çantasını da almadım yavaş yavaş yapiyim diyorum 😊
Kaahvelii Son-ali295 Doktorlar kızıyor canım görünce gerek yok bence illa orteyim dersen Müslin iş görür
Son-ali295 Kaahvelii beraberiz bende 34 olucam ama daha yıkamadim sanırım anca haftaya yaparım evime geçerim öyle hallederim
Melisaekr kaderbylozturk ayy aynen doğum gerceklestiginde hepimiz burda tekrar birleşelim, bakalım once hangimiz doğuracak🤭
Kaahvelii Son-ali295 Benim ikinci gebelik canım birazda erken gelcek gibi hissediyorum😥 korkuyorum hazırlıksız yakalanmaktan🙈 İlk gebelikte erken hazirlamistim 30 32 falandım zaman geçmek bilmemisti🤣 Ama bence sende geç kalma şu haftalar tam zamanı 🥰
Son-ali295 Melisaekr aynı durumdayız desene ben eşim yüzünden yapamadim inşallah en yakın zamanda hal olur