Sinemekee Kızlar en son geçen hafta cuma günü doktorum kan ver haftaya da yanıma gel demişti kan verdim 913 çıktı şimdi 5+6 gözüküyorum betamın kaç çıkması lazım sağlıklı olması için birde keseyi görebilir miyim acaba
AyFa1608 Sinemekee herkeste beta artışı farklı oluyor ve hafta ile beta kıyaslanmaz canım beta 1500 fala olduğunda kese görünür sende gidince görürsün inşallah
323832 Sinemekee benim adetten 1 gun once 987 idi 2 gune 1 duzenli artis onemli 2 gun sonra kan verdim duzenli artisina bakmak icin 2440 cikti sonra da kan vermedim doktor 1500 ustu kese gorunur demisti ben bekledim 5+5 te keseyi gördüm erken gidip stres yapmak istemedim
Sinemekee AyFa1608 anladım canım acaba dedim 2 günde 2 kat artıyosa bayağı yüksek çıkmadı gerekiyorda yanlış mı hesaplıyorum diye düşündüm de
AyFa1608 Sinemekee görünür büyük ihtimalle canım benim geç döllenme 5 haftalıkken alttan hem kese hem bebek göründü ama bebek çok küçük boyunu ölçemiyorum dedi 7 haftalıkken karından görüldü ve ölçüldü. Seninde görünür 🙂
Sinemekee 2bebislianne bende öyle hesapladım da canım 5+6 oluyor bakalım öyle mi geç döllenme mi acaba
Sinemekee 323832 artışımda hiç bir sıkıntı yoktu canım 2 günde düzenli kan verdim artık vermene gerek yok cuma günü yanıma gel demişti kananam olmuştu tekrar kontrol için gidicez bakalım
Sinemekee AyFa1608 yaaa inşallah canım 6. Haftaya girmiş oluyoruz yarın keseyi de görürüz belki bebişide 🤭
AyFa1608 Sinemekee inşallah canım büyük ihtimalle görünür ama görünmese de canını sıkma çoğu kişide öyle oluyor görünmezse bidahaki kontrole görünür bebiş🥲