Lavanta27 Kızlar merhaba bugun doktor kontrolum vardı suyun azalmış riske atamam dedi yarın erkenden hastaneye gideceğiz lütfen dua edin kızlar bende sizin için edicem orda .Korkuda var.Bu arada genel anesteziyle olucam.İnşallah sonra detayları anlatırım size❤😊
Basaktrk Lavanta27 sağlıkla kucağına al inşallah hiç korkma herşey çok güzel olucak kucağına alınca çektiğin bütün acı bir anda bitecek ❣️
findiklibadem Lavanta27 suyunla ilgili bi bilgi verdi mi rakamsal olarak benim mesela 10 diyo totelde , bi bölgede de 4,4 diyo, bana sınırda diyo suyun ama size kaçta doğum verildi
Lavanta27 Sevgiiss çok sağol canım 2 hafta önden gidiyor 3400 civarı dedi doktor boyunu sormadım heyecandan kilosu iyi dedi 38 39 haftalarla uyumlu.
Tospikannesiiiii Lavanta27 bana da kilosunu öyle diyor bende aynıyım senle hemen hemen ama ogluma 4 dediler dogmadan 1 gün önce 3500 dogdu o yüzden merak ediyorum dogunca ne olacak diye inşallah dedikleri gibi olur da 😊
Guzelhayat Saglikla dogsun inşallah 37de dogdugunda kuveze girme ihtimali var mı inşallah girmez benim de erken dogum risKim var.35deyim iki hafta daha gecse iyi olur
Sedam42 Guzelhayat kucum oglumu 35 filn dogum yaptim kuveze girmedi o belli olmuyo canm 40 dada dogup kiveze giren bebekler var
Lavanta27 Guzelhayat 27 . Haftada ciğer geliştirici olmuştum genelde 37 hafta tamamlandığında çokta sorun olmuyor 37 +5 e gün almıştık .Kilosuda 2 hafta önden gidiyordu hep halada öyle .Ama küveze girmez inşallah.Çoğu brbek 39 40 da bile doösa küveze gire biliyor.Bence bebeğin gelişimi ciğerleriyle alakalı canım😊
Iremdemr Lavanta27 Allahım sağlıkla evladına kavuşmayı nasip etsin canım inşallah ağrısız hissetmeden doğurursun evladını 🙏🏻
Seyma0323 Haftan çok güzel hiç endişe etme, inshAllah sağ sağlam kucağına alırsın dualarimiz sizinle sende bizi unutma 🤭 🥰🥰🥰
Lavanta27 Seyma0323 çok teşekkür ederim canım allah razı olsun.Sabah bol bol dua edicem sizlerede kendimede🤲🏻🙏🏻❤❤
Nesli3504 Lavanta27 ciğer geliştiriciyi neden veriyolar ve hangi testte belli oluyor ultrasondan mı bakıyolar