Kızlar şimdi postlarımı okuyanlar göz gezdiren arkadaşlarım zaten bilir . 1,5 senedir bebek sahibi olmak istiyoruz. Olmuyordu . 3 farklı doktora gittim hep özel hastane . Eşimde de bende de hormon sıkıntısı yok . Bende sadece insilün direnci var. En son doktordan sonra bide devlete gideyim diye düşünerek kadın doğum doktorandan randevu bulup aldım . Doktora girdiğimde şikayetin nedir diye sordu 1,5 senedir olmadığını söyledim . Hastanenin tüp bebek merkezine yönlendirdi. Onlarda adetin ikinci günü hormon testi aldı hormon test sonuçlarım da gayet iyi çıktı . Ek olarak takviye edici vitamin gıda yazdı . Aşılamaya başlayacaktık fakat hsg çekilecektim öncesinde . Ve iki tüpüm de tıkalı çıktı açıldı . Şu anda daha doktorla görüşemedim . Takviye edici gıdayı almalı mıyım ? Birde açılan tüpler geriye tıkanır mı ?