zei Kızlar merhaba, bebeği yenidoğan sarılık olup atlatan var mı aramızda iyileşme belirtileri neler ?
3MelekAnnesiiii zei iki yavrumdada oldu 2 hafta surdu asagi yukarisi gitmesi zibinla evin icinde cam onune koymam gerektigi soylendi gunes almasi icin. Cok sukur sorunsuz atlatmistik
68selda06 zei ben iki oğlum dada vardi sarılık küvez de yatti büyük oglum ikinciyide ilaçla gecisti kan değerlerine bakıyorlar
Basaktrk zei doğduğunda sınırda sarılık Çıkmıştı doktor 2 gün sonra tekrar tahlil istedi 2 gün sonra düşmüştü yüzündeki sarartı azalmıştı gözündekide 1 haftaya gitmişti
zei Sadece güneş ışığı mı yani bizim değerimiz de 16 dün 15ti yükselmiş ama düne göre yemek yemesi uyuyup uyanması vs daha iyi