37+5 kızlar vajina ve rahme doğru baskı hissediyorum arada acıyor sancıda giriyor ama düzensiz nst de çıkmıyor sancı ki zaten oğlan hep uyuyor nstde dün doktor çatı muayenesi yaptı çok güzel dedi bebek asagıda dedi doğum için uygun dedi 37 haftaya göre gayet güzel ve 1 cm açıklık var dedi acaba açılmamı ilerliyor onu nasıl anlarım baskı olunca mı açılma ilerler