Senaerd
Ay bu doktorlar gerçekten moral vereceğine moral dusurmuyormu gerçekten bazen bazı şeyleri hakettiklerini düşünüyorum ya.
Bana daha 31. Haftada söyledi makat geliş büyük ihtimal sezeryan olur diye cok saçma kendimi paraladim resmen sezeryandan korktuğum için.
Halbuki daha çok erken haftalar yani pozisyonu hakkında yorum bile yapmamaları lazım.
- Haftamda kontrole gittigimde baş gelişti zaten bebek strese girmeyin daha çok küçük illaki dönecektir hemde kaç defa dönecek taklalar atacak 🤭🤗