worin cnm benim de cuma günü detaylı ultrason vardı bağırsağında hafif bir parlaklık var dedi ama tek başına birşey ifade edeceğini zannetmiyorum dedi sizin de başka birşey yoksa birşey olmaz inşallah zaten doktorunuz da aydinlatmis kötü birşey dememiş inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim