MeralP Merhaba, bu sabah kanamam başladı ilk önce yoğundu şimdi damla damla azaldı baya bir doktor iğne,fitil ve ilaç verdi. Böyle bir durum geçiren varmı
Aycakya MeralP ben 14+1 de yasadım. Şu an 15+4 üm. Kanama sonrası haftalık iğne ve her gün 2 kapsül vajinal progestan ilacı alıyorum. Sürekli de yatıyorum, 1 ay rapor verdi doktorum. İnşallah bir daha olmaz :(