zehracal Kızlar dün popomun üstüne düştüm merdivenden inerken ayağım kaydı ama yuvarlarnma falan olmadı direkt popomun üstüne düştüm ayağım yukarı kalktı 20 haftalık gebeyim birşey olmamıştı demi bir yerim ağrımadı sadece kalcam acıdı ama geçti oda Ayrıca birşey daha sormak istiyorum henüz hareketleri hissetmeye başlamadım ya normal mı ufak ufak geçişleri ve minik vurma gibi sanki hareketleri hissediyorum arada
Semilk05 zehracal öncelikle geçmiş olsun eğer ağrınız sancınız kanama leke yoksa içiniz rahat olsun ama isterseniz tabi gidin ve baktırın. Hareketleri de ufak ufak hissetmeniz normal 🙏🏻 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
Seydaolmez zehracal bende o haftalarda popomun üzerine düşmüştüm o akşam sürekli kanamam var mı diye kontrol ettim yoktu bebeğimin hareketini de hissedince doktora da gitmedim hiçbişeyde olmadı korkmayın içinizi ferah tutun o haftalarda o şekilde hissediliyor zaten size iyiyim diyodur belkide 😊
Hestiaa Sonrasında herhangi bir kanama, sancınız falan olmadıysa içinizi ferah tutun.Karnınıza büyük bir darbe almadığınız sürece birşey olmaz Allah ın izniyle, yine de içiniz rahat etmıyorsa bır doktora gidin kontrol ettirin isterseniz