mericeynn Kızlar doğumuma birkaç hafta kaldı. Gebelik süresince saçımı boyatmadım. Fakat doğumdan sonra boyatmak istiyorum. Ne kadar süre sonra boyatılmasında sorun olmaz ? Sütüme zararı olur mu ? Tecrübeli anneler ne dersiniz ?
Soruyorumm mericeynn ben kırk çıkınca boyucam benim saçıma kanamam varken istediğim ton tutmuyo ben öyle hissediyorum
Soruyorumm mericeynn ben adetliyken kaç kere sacımı boyadım kuaförde de boyattım asla güzel tutmuyor kaç kere başıma geldi saçlarım kıvırcık adetliyken maşa bile bazen tutmuyo hormonlar bence etkiliyor