haklisinesracim CadalozCivciv Benim aslan ama çocuklarım başak herkes bana başaklar çok kontrolcü olur diyor da 😄 kova burclarina rahat falan derler genelde ama 😄
CadalozCivciv haklisinesracim Ay bilmiyorum ki keşke rahat olsam, benim Bebişte kova olacak evde çatışcaz artık 😂