Kozlar merhaba Ağustos ta kimyasal gebelik geçirdim bu ay ilişkimin üzerinden on gün falan oldu geçeli ama yumurtlama günümün üzerinden geçeli bi hafta falan oldu ve iki üç gündür baş ağrısı gelip gidiyor ve midem de ağrı yanma var afedersiniz bide gazım var şüphelenmek için çok mu acele ediyorum sonra üzülmek de istemiyorum yaşanan varsa yardımcı olabilir mi 🥺