Dün 3 4 saat dışarı çıktım ama kafede oturdum su dışında da bişey içmedim suyuda çok içmedim tuvalete gitmemek için eve gelince 1 lt ye yakın içtim gece kalktım tuvalete karnım ağrıyordu çişimi yaptım bulanıktı susuz kalmışım diye düşündüm sabahta su içtim ama karın ağrım geçmiyor böyle alt karnımda bi ağrı var kahvaltı bile yapamadım yumurta haşlamıştım karabiber döktüm biraz üstüne yiyemedim karnım daha çok ağrımaya başladı doktora gitmem gerekirmi ne önerirsiniz