İçimi rahatlatır belki amniyosenteze gerek yok der diye özelde bir doktora gittim. Zaten cinsiyet kesinleşsin diye gidecektim. Gitmişken ona da danışırım dedim. Gelişimi vs herseyi iyi dedi suyumuz biraz azmış o da koroid pleksus kistiı gördü yanlış anlamadıysam 32 mm ve tek tarafta var. Bu bulgu degil belirtidir ille engel teşkil etmez çoğunlukla geçer dedi. Ama aynı zamanda amniyosentez, fetal DNA ve 4lu tarama öneriyor. Ben her şekilde doğuracağım bu testlere gerek var mi dedim sonuçta anne karnında müdahale olmuyor dedim. Olması gereken durumlar olabiliyor ben bunun pişmanlığını çeken çocuğunu hergun hastanelere taşıyan aileler de gördüm dedi. Anne karnında ne yapılabilir ki çocuğa en fazla? Ben anlayamadım kafam iyice karıştı bu sefer. Detaylı ultrasonda zaten öyle müdahalelik durum varsa çıkmayacak mi? 15. Haftadayım şaşırdım kaldım ne yapacağımı ……