Bu benim ikinci gebeliğim ilki de normaldi ve 39 haftada doğurdum şuan 41 haftalık olmama iki gün kaldı ve hiç sancım açılmam kasılmam bişeyim yok hatta çok iyiyim ne yapıcam ben Meryem ana otu kullan dediler kullanıyorum hurma yedim ananas yedim suyunu içtim spor yapan bi anneyim günlük egzersizlerimi de yapıyorum sonum sezeryan olacak diye korkuyorum 😧