İlk 12hafta folikasit kullandım sadece o bittikten sonra regenesise geçtim lohusalık bitene kadar içmemi söyledi doktor
16haftada covit oldum coraspirin verdi onu da 35.haftaya kadar kullanıcakmışım. 25. Haftada da demir yani kan ilacına başladım. Magnezyum u sordum gerek yok dedi herhlde çok fazla ağrı şikayetim yok henüz ondan.