Doga12345 geçen kusma ve ishak şikayeti ile gittim serum taktılar ama tahlil hakkında bilgi vermediler 28 haftalık gebeyim
eda-ak Doga12345 Evet enfeksiyon çıkmış ama sınırda sorun olacak boyutta değil. En alttaki crp sanırım o da yükselmiş birazcık. İlaca falan hiç gerek yok bu kadar değer için. Çare bol su,geçmiş olsun 😊
Seyma0323 Canım Lökösit enfeksiyon diye biliyorum, hafif bir enfeksiyon var sanki. Bol bol su iç, isterseniz doktorunuzada gösterin
gzdddd Hafif düzeyde enfeksiyon var vücudunuzda ama korkulacak bir şey yok , bol su İçin günlük 2,5 litrenin altına düşmeyin , bir süre sonra geçer muhtemelen