Gizemen Kızlar merhaba🙋🏻♀️ 31 haftalık hamileyim bir haftadır göğüslerim acıyo çatladı etrafı bile acıyor. Sanırım Doğumdan sonrada devam edicek o yüzden bir an önce çare bulmam lazım lansinoh göğüs ucu kremi aldım yumuşatıyor ama geçirmiyor Hindistan cevizi yağı sürüyorum o da aynı şekilde oluyor ne kullandıysam işe yaramadı. Philips aventin göğüs Kalkanı var onu mu almak mantıklı yoksa silverette gümüş kapaklar mı? Aventin yine kelebek koruyucusu da var yoksa o mu? Yardımınızı istiyorum 🙏🏻
Bahar54 Gizemen ben silverette kullaniyorum dogum yapali 25 gun oldu. Simdiye kadar yara olmadi sukur ki :)
Hanim78 Gizemen cnm ben 22+6 haftaligim aynen sen gibi oluyor netten görmüştüm e vitamini kapsullerinin içindeki losyonu açıp göğüs ucuna yara kısmına sürün diyordu eczane deki kadın da onayladı cildi onariyormus doğumdan önce başlayın diyorlar ben inşallah ilerleyen aylarda başlayacağım
ozgeya Gizemen bir ayvanın çekirdeklerini yarım çay bardağı suya atıp bekletin.birkaç saat sonra jelleşiyor,onu göğüs uçlarınıza sürün.ben yeni doğum yaptım göğüs ucu yaralarım var ileri derecede,bu şekilde iyileştiriyorum.
Elif1147 Gizemen kesinlikle silverette gümüş göğüs kapakları.doğum yaptım hiç yara falan olmadı çok şükür
Denizpekdal Soğan falan diyorlar ama emin değilim. Post üste çıksın diye yazdim. Ben acidigi zamanlar lansinoh sürüyorum sadece.
Gizemen ozgeya aaa bunu deniycem o zaman bakalım nasıl olcak:) suda ne kadar bekletcem o çekirdekleri
HaticeNur Gizemen merhaba bana daha önce hastanede hemşire önermişti ilk gebeligimde cok agrım olmuştu ve zaten doğumdan sonra felakettim inan hep kanıyordu o dereceydi yani ne yaptıysam geçmedi hemsire söylemişti ne sürersen sur sarmaşığın sürece geçmez dedi krem almıştım eczaneden sürdüm sonrada buzdolabı poşetleri varya onu yırtıp göğsüme sarıyordum zaten günde üç kez sürülüyor genellikle kremler o şekilde yaptım haftalarca iyileşmeyen göğüs uclarim 4 günde tamamen iyileşti dene istersen zaten en çokta doğumdan sonra ihtiyacın olur o zaman daha çok yara oluyor cunku
Gizemen HaticeNur buzdolabı poşeti de şıkır şıkır ses yapar ya :) deniyim onu da o zaman nasılsa her yolu deniyorum :)
Babies16 Gizemen 8 10 liraya silikon gogus uclari var.ondan al.nemlendirip kapat gece oyle yat sabahlari cikar. Yumusacik oluyor bana oyle onerildi yapiyrm.
HaticeNur Gizemen yok canım niye şıkır şıkır ses yapsin krem surdugun yeri saricaksin oda sürekli sarılı kalmicakki sadece bir süre yani