Naz12- gecen ay gittim yumurta sayım da az 5 folikül gördü , ben kendim koenzim q10 ve krill yağına başladım c vit de kullanıyırım d vit düşük çıktı doktorum verdi ona da başladım eylül 10 da , doktorum kullanabilirsin vitamin ama 3 ay önceden başlamak gerek dedi napalım kısmet ben 1 aydır kullanıyırum bunları Allah büyük inşallah yararı olur