Rabiamasat Kızlar başına böyle bişey gelen oldu mu ? Dün geceden beri çok rahatsızım bebeğim olabilir ama hareket ettiryorum oynasın diye ama düzelmiyor nefes alamıyor gibiyim😒
deletedmom6295 Rabiamasat dün gece aynısı bende de oldu derin derin nefes alıp ancak nefrsimi kontrol edebildimvebayılacağım sandım. sırt üstü uzanınca geçti 27. haftadayız
Zmraemr Benim de cuma gunu midem acıdi kramp gibi bir seydi nefes alirken cok aciyorsu ilk defa oldu korktum acile gittik ama normalmis ben 23 haftaligim rahim buyudugu icin mideye baski oluyormuş dr gaviscon verdi rahatlatti beni sukur olmadi bir daha
Rabiamasat Zmraemr deletedmom6295 Kızlar yaşadığınız olay bendede oldu bundan bi kaç hafta önce o gaz sıkışması evet nefes alamıyorsnz ama benmki şuan biraz daha farklı sanki ayağı orayaa sıkışmışda çıkmıyormş gibi😅😂