Hanımlar selam bgn 20 haftalık olduk ama belirgin bir tekme hissedemedim henüz sanki içimde kabarcıklar oluşup patlar gibi oluyor veya bazen karın çevremde seyirme gibi bisiler hissediyorum ama net bişi oluyor diyemem kafam allak bullak endişe içindeyim tekme atsın diye dualar ediyorum benimle.ayni.haftada olan anneler sizde durumlar nasıl 🙄