Merhaba 9 haftalık hamileyim bugun lekelenmeden dolayı dr gittim.Keseye yakin kucuk bi kanama alanim olusmustu.Birde bebegin kalp atisi 190 cikti dr.bi tik yuksek dedi.Takip etmemiz lazim dedi.Kalp atis hizi yuksek olursa ne olur acaba bilen basina gelen varmi