Aleys 36. hafta kasım başı normalde ama ben ekim sonu hissediyorum. ikinci gebeliğim, daha tecrübeli geçiyor en azından strese girmiyorum ne oluyor diye. onun dışında bol ağrılı sızılı uykusuz geçiyor. idrar kaçırma olayı cabası, hayırlısı olsun inşallah 🙏