Şubatta sezeryan doğumum var 4yaşına giricekte bir kızım var doğumda onu bırakabilecek kimsemiz yok maalesef iş yüzünden çok uzak şehirde yaşıyoruz ve kimse gelemicek acaba hastanede kaldığımız süre zarfında kızımın yanımzda kalmasına hastane müsade eder mi başına böyle bi durum gelen oldu mu