HacerCeyhunUureli Canım benimde 32. Haftamda başladı aynı şey kireçlenme ve yaşlanma ve üstüne üstlük su azalması çıktı bebeğimizde doktorum en fazla 34 e kadar dayanır gerileme başlamış bebekte ve kilo almıyor dedi pat diye doktor değiştirdim, bu domtorum da aynı şeyleri söyledi fakat hergün kontrole gidiyorum ve nst çekiliyorum bebeğim şuan 35+1 olduk 36+2 de sezeryan olucam geçen hafta bebeğim 1800 dü sizlerde dua edin lütfen biraz kilo almış olsun🙏🏼 Üzülme bol bol dua et canım, herşeyde bir hayır vardır stres yaparsan bebeğini daha çok etkilersin
BeyzaNurr HacerCeyhunUureli amin inş herkesin bebesi sağlık lı bir sekilde kavuştursun rabbim stres benm hayatım gayet fazla ondan da olablr