Benimde 100mg. Sonra 193 çıkmıştı 1. kanım. Dahiliyeye gidiceksin dedi doktorum. Dahiliye uzmanıda bebeğinize ve size zarar vericek yüseklikte değil, korkmayın unu şekeri kesin tamamen 15 gün sonra tekrar şekerinize baktırın dedi. 15 gün sonra gittim aile hekimine kan vermeye, ama kesinlikle un, şekerli şeyleri doyumluk yemedim, çok canım çektiyse yanlızca 1 lokma yedim bu sürecin sonunda da sonucum 74-106 normal değerlerdi benim sonucum ise 78 çıktı. Demem o ki sakin ol, sakın üzülme bende çok üzülmüşüm gereksizmiş gerçekten. Allahın izniyle senin şekerinde un,şeker kullanmazsan düzelicek inşallah inan bana.🌸🤲🏻🥰