seymakrtus bende 36+4 haftalik hamileyim bebeğimin gelişimi önden gidiyor 2 buçuk 3 hafta kadar pazartesi günü akşam kasiklarim ve belime cok siddetli ağrı girdi (sancı) hemen lavaboya gidip baktim pembe leke gelmis ağrı gecmeyince ve şiddeti azalmayinca hemen hastaneye gittim nişanın gelmis dedi doktor nst ye bagladi hemen nst de sancilarim fazla çıktı bende çok şiddetli bir şekilde hissediyordum çatı muayenesi yaptı ebe ama hiç acilmam yoktu doktorum da eve git sıcak dusa gir açılma olur büyük ihtimal sancı siddetlenir gelirsin geri dedi ama pazartesiden beri bekliyorum hala gelen giden yok🤭 bence sende geçmiyorsa bir doktorunla iletisime gec yada direk doktoruna git doğum başlayacak olabilir