ipek_54 hayırlısıyla gelsin inşallah. Bende eşimin işi sebebi ile sezaryen olmuştum geçen yıl. Şimdi ki aklım olsa normali beklerdim. Öncesinde acı çekmeyi tercih ederim. , sonra 1 ay çekiyorum çok zor oluyor. En çok da içimi acıtan bebeğimi kucağıma alamıyorum can acısından 10 gün kadar o bile ağır geliyor düşürecektim ilk bebeğimi 🥺