_aylin_ Merhaba hanımlar 31+5 günlük gebeyim geçen haftalarda bebeğimin hareketlerini çok fazla hissediyordum 31. Haftaya girmeyle beraber çok daha az hissetmeye başladım bu sizce normal mi ?
Seyma0323 30+2 oldum benimde 2 gündür az hareket ediyor, hiç hareket yok ise ozaman korkmalıyız canim