merve3516 Şehir hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz işlemler ilerleyiş nasıl oluyor memnun musunuz birde dr.memik karakucuk giden var mı bilgi verebilir misiniz
16esranur merve3516 doktorlar gerçekten çok ilgili ben mustafa altındağa gidiyorm tavsiye ederm memik hocada iyi onada gitmştm ilk başlarda
Fatmaztrk merve3516 bir arkadaşım gidiyordu ama memnun kalmadı özele döndü. Randevu zor alıyordu birde doktorlar greve falan çok gidiyorlardı bir ara çok aksamisti takibi