Omurrrrrr_21 Ziya Bey’e gidiyorum ve 22 yıl önce anneminde doktoruymuş çok memnunum ve diğer çoğu muayene ücretinden çok çok uygun en son geçen ay 200 verdim arttığınıda düşünmüyorum