egkoz benimde ilk doğumum olacak nasipse. Ben depent aldım ama rahat edip edememek konusu var. O yüzden 6 adet külot ve lohusa pedi de aldım. Belki normal hayatta kullandığım pedden de alırım yanıma. Orada strese girmek istemiyorum. Birde ben küçük boy valize hazırladım önemli eşyaları. Ama makyaj malzemesi, saç maşası, tarak ve bakım ürünlerimi koyamadim ona. Onlarıda bebek için aldığım sırt çantasına koymayı düşünüyorum. Hani belki kullanırım, fotoğraf çekimi olacak çünkü. Şuan kullandığım için valize koyamazdim çünkü.