Nrsn Kivircikkuala canım ben 3 kere çektirdim sıvıyı yavaş verdigi icin ilk kapalı görmüşsün yavasca dağılıyo zaten. Filmle birlikte rapor vermedi mi orda hersey yazar
Aysel_krdg Kivircikkuala tüpler kapalıymış bence ilacın etkisiyle yavaş yavaş geçmeye başlamış tüplere ilaç ancak dağılmamış içerisinde
Kivircikkuala Nrsn Verdi kuzum herşey gayet güzel şükür ama başkalarında sıvı daha detaylı dağınık görününce kafam karıştı . İşlem başarılı yazıyor raporda
Nrsn Kivircikkuala sonuç kısmında fimbrial fimozis yazıyo ya ona baktım internetten tüplerde bazen sıvı birikimi oluyomus tüplerden sıvı çıkışını şüpheli bulmus yani çeken kişi en doğru kararı doktorun görünce soyleyecektir canım
Kivircikkuala Aysel_krdg doktor çok güzel şekilde açıldı dedi . Açılmamış mı sence ? Acaba son görüntüleri mi yok anlamadım e nabızda bunlar var . Sonuç başarılı yazıyor ama raporda
Aysel_krdg Kivircikkuala bu raporu e nabızdan mı baktınız bende çektim bakıyorum ama bulamıyorum raporu ne yazdınız oraya
Kivircikkuala Aysel_krdg bende dağılmamış olmasından dolayı emin olamıyorum görüntülerde başkalarının ki daha farklı çünkü
Kivircikkuala Aysel_krdg ever kuzum e nabızda Radyolojik görüntülerim yazıyor tahlillerin yanında . Oraya girip bakabilirsin